Tuesday, May 24, 2011

Aku Kehilangan!!!

pada 21 Mei 2011 yang lalu, aku dikejutkan dengan kematian seorang sahabatku..
Adam Hafiz namanya.. pemergiannya adalah disebabkan lemas ketika menjala dengan ayahnya..
aku agak2 terkejut..
aku ingatkan kwan2 yang lain sekadar main2 kan aku..
tapi itu semua kenyataan..
sahabat baik aku, org yang aku sayang telah tinggalkan aku..
kesedihan aku xdapat dibendung, airmata aku jatuh saat itu jugakk..
aku xsangka, begitu cepat dia pergi..
kami baru janji nak berjumpa pada cuti sekolah nanti (minggu hadapan)
tapi nampaknya, janji dan harapan itu hanya tinggal harapan..
ya Allah, aku dah kehilangan semangat aku..
selama ini, adam lah yang banyak memberi aku harapan dalam kehidupan..
tanpa dia, aku takkan sekuat hari ini.. dia yang bagi aku kekuatan..
tapi hari ini, aku rasa sangat kosong..
walaupun aku bergelak tawa dengan kawan2 yang lain, tapi tak sama degan gurau senda kami..
ape yang aku rasa xmampu dan xmungkin dapat dirasai oleh orang lain..
ye, memang ramai yang menyokong aku! tapi xsehebat dia...
adam tiada gantinya...
walau sejuta yang bernama Adam Hafiz, tetapi dialah seorang ADam Hafiz yang aku kenal..
dia baik dan penyayang!! sejujurnya aku sayang sangat kat dia dan kehilangan dia amt memberi kesan pada aku..
tapi yelah, orang selalu cakap 'hidup mesti diteruskan.. yang dah pergi biarkan dia pergi, kita yang ada lagi mesti semangat'
baiklah, akan aku ingat kata2 semangat mereka buat aku..

untuk Adam, janji kita belum ditetapi, dan aku janji aku akan tunaikan janji kita walaupun ko takde disis aku sekarang...
moga kau tenang diSana..
alFatihah untukmu Adam Hafiz..

4 comments:

  1. owh,kwn kamu ea..

    al-Fatihah untuk arwah..

    moge rohnya dicucuri rahmat..

    ReplyDelete
  2. insyaAllah, amin... yer, kawan zimah :(

    ReplyDelete

Tinggalkan Kata-Kata Semangat Anda Untuk Zimah..