Saturday, November 19, 2011

Hey, School Holiday Is Coming Again!! :)

Hello guyss!!!
Saat nih semua ada kat rumah kan?
Takde yang pergi sekolah .. Sebab sekolah dah cuti :D
Wahh, happy sangat dah cuti sekolah .. Makananya aku dah tamat tingkatan 4..
TAPI .. Tahun depan tingkatan 5 wokk...
SPM weyh!! SPM!! Bukan Sijil Perkahwinan Malaysia !!!
Tapi Sijil Pelajaran Malaysia !!
Amboi, Zimah cerita pasal kahwin pulak ehh?? HAHA ..
Okay , sambung cerita sebenar ..
Guys, korang tahu tak?? *mesti ada yang jawab tak tahu! #okay fine ;p
First time dalam sejarah aku rasa happy nak cuti!!!!
Selama nih aku benci cuti .. Aku just anggap cuti nih irritating sangat!
TAPI, serius sekarang aku happy dapat cuti!!
CUTI? Means? Means ape kebendanya kawan ?
Maksudnya sekolah akan ditutup lahhh.. HAHAHA.
*jeng jeng jeng




korang tengok?? KANNNNN???
Sekolah kene tutup!! :D
eh, tapi budak yang jawab SPM bagi tahun 20011 lah yang akan ke sekolah .. Heheheh
Ish, next year turn aku!!!
Err, nanti lahhh duluu ..
Cuti nih aku masih tak rancang pun percutian ...
Family masing2 sibuk! Takpelah, aku faham :')
korang pulak bercuti kemana? Mesti seronok kan??
Okay, have fun with your vacation tau!!!
InsyaAllah, nanti tahun depan kita jumpa lagi :D
for Mr. School Holiday!!! HEREEEEEEE!!!
We come to youuuu!!!!!
We want enjoy with youuu :)




safe journey, sweet holiday! take care yourself!!!

much love,
xoxo

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Kata-Kata Semangat Anda Untuk Zimah..