Thursday, December 1, 2011

End Of 2011

ASSALAMUALAIKUM..
Hey guys!!! Today is 3rd Of December 2011..
Babe, hard to believe yang sekarang kita berada di bulan Disember!
Iaitu builan terakhir dalam setiap tahun..
Maknanya? Maknanya aku pada tahun 2012 aku akan masuk ke Tingkatan 5!!
Oh Gosh, cepatnya masa berlalu!!!!
Seriously aku belom bersedia .. Aku masih dalam mmod suka ria lagi..
Incik jam, tolonglah jangan berputar! Saye xnak masuk form5 :(
Saya nak stay dekat form4 jeee ...
Tapi ape boleh buat, aku kena terima hakikat yang aku akan meningkat ke usia 17tahun!
Aku akan menghadapi SPM! Haa SPM? Ye SPM!!!!

Ya Allah, aku tak bersedia lagi nak melangkah ke Tingkatan Lima!
Aku kene struggle la jawabnye Form5 nih sebab aku main2 .. Huhu


Pe2 pon, aku harap aku aku dapat belajar rajin2 dan tak menghampakan harapan ibu dan bapaku..
Kawan-kawan, doakan aku! ;)

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Kata-Kata Semangat Anda Untuk Zimah..