Monday, November 28, 2011

Pesanan Rasulullah Kepada Wanita

ASSALAMUAALAIKUM!!
Tiba-tiba hati tergerak untuk buka Youtube ..
Lalu terjumpa ini..




Sangat tersentuh bila terdengar ini..


Ya Allah, padaMU aku bermohon..
Kau kuatkan rasa cintaku padaMu..
Kau jagalah diriku sebaik-baiknya seperti bu dan bapaku menjaga aku..
Ya Allah, Kau jadikan aku seorang wanita yang menjaga auratku ..
Sesungguhnya, aku sangat tajut pada siksa neraka jahanamMu..

Sungguh ku mengerti,diantara penghuni nerakaMu adalah daripada kaumku sendiri iaitu kaun Wanita..
Meraka tidak menutup rambutnya, tidak menutup auratnya..
Aku mohon padaMu Ya Allah..
Kau ampunkanlah dosa-dosa mereka!

Walau mereka bukanlah siapa2 padaku, tapi mereka tetap saudara sesama Islamku..
Aku mohon, Kau berikan Hidayah pada mereka agar mereka akan menuruti perintahMu serta meninggalkan laranganMu..
Aku bukanlah seorang wanita yang terlalu baik tetapi aku tetap cuba menjadi yang terbaik di hadapanMU..

PadaMu ya Allah, ku mohon dan serahkan segala pengharapan..
Moga aku akan sentiasa cantik disisMu..

Amin...

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan Kata-Kata Semangat Anda Untuk Zimah..